duminică, 9 iunie 2013

Zig Ziglar - De la bine la excelent (2006)


Dupa cum bine stiti, imi plac cartile de dezvoltare personala. Si pentru ca demult nu am mai reusit sa fac din blog o prioritate, dar mai ales nu am mai postat demult la categoria "Carti", am zis sa mai recuperez. De citit am citit multe (cam tot ce mi-a picat in mana) insa nu am reusit sa mai si postez despre ele. 
Revenind, Zig este intotdeauna o lectura placuta. Unul dintre cei mai cunoscuti autori de carti de vanzari si dezvoltare personala (dealtfel experienta sa vasta in domeniu ii si da "autoritatea" sa-i invete pe altii in sensul asta), Ziglar a scris cartea despre care vorbim acum cand deja intrase in categoria de varsta 70-75 ani! 
Sa trecem insa la lucruri mai interesante. Cartea te invata cum sa vezi mereu lucrurile intr-o lumina pozitiva. Eu personal am invatat un lucru extrem de important pentru mine personal, care intr-adevar a facut o diferenta in atitudinea de la locul de munca: sa raspund mereu la intrebarea "Ce (mai) faci?" cu "Excelent!". Poate parea ciudat, dar oamenii chiar reactioneaza pozitiv la acest raspuns, si nu e banalul "Bine". Te scoate din rutina, iar dupa ce repeti suficient de mult asta, ajungi sa si crezi ca e asa! 
Printre altele mi-au mai placut foarte mult si citatele de la inceputul fiecarui capitol, ale unor personalitati din istoria omenirii, prin a caror simpla mentionare autorul te angajeaza in citirea cu atentie a respectivei sectiuni a cartii. 
Eu cu siguranta recomand cartea oricui are probleme in a vedea lucrurile pozitive din viata sa si in general cui vrea sa dezvolte aspecte ale comunicarii si relationarii cu oamenii din jur, apropiati sau mai putin apropiati. 

Coperta spate:

"Ziglar si-a dat seama ca singurul obstacol ce statea in calea succesului sau este chiar el. Felul in care se percepea, parerile despre propia persoana si despre ceilalti puteau fie sa-i aduca succesul, fie sa-l tina departe de reusita." (Success magazine)

"Ceea ce-l diferentiaza pe Zig de ceilalti e faptul ca e <<100% sincer>> si-si aplica sfaturile in propria viata. Desi e expert in vanzari, nu are ca scop principal sa faca bani din ideile sale." (Plano Star Courier)

"Are un altfel de impact asupra oamenilor, pentru ca lumea vede ca nu si-a condus viata dupa cum i-au dictat circumstantele" (julie Ziglar - fiica autorului)

Cartea poate fi gasita AICI pentru numai 18,2 lei. Spor la citit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management