duminică, 23 decembrie 2012

Bucharest Christmas Market


Pot spune cu mana pe inima ca Bucurestiul nu a fost vreodata mai frumos iarna, asa cum a fost anul acesta. Primaria pot spune ca si-a facut treaba bine (for once). Am fost si eu de doua ori la Christmas Market, unde m-am delectat atat cu bunataturi traditionale, cat si cu vin fiert, colinde si am facut mici achizitii de iarna (manusile imi place enorm).
Am sa pun si cateva fotografii, atat cu decoratiunile de la Universitate cat si cu piata amenajata.



Casuta lui Mos Craciun a fost cred punctul principal de atractie al pietei





Bradul de la Universitate a fost intr-adevar special
Nu am reusit sa surprind proiectiile facute pe cladirea BCR-ului, dar pana si ele au fost deosebite. In fiecare zi alt mesaj si foarte frumos colorate. I know, I sound like a kid! Sincer, faptul ca a fost totul atat de festiv a facut aceste Sarbatori ceva mai speciale...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management