duminică, 30 decembrie 2012

12 filme din 2012



Tin sa mentionez ca acesta nu este un top, filmele sunt asezate in ordinea in care mi-am amintit de ele si sunt cele pe care le consider a fi cele mai remarcabile din anul ce tocmai s-a incheiat. Cu siguranta mai sunt si altele ce ar merita mentionate, dar raman la aceasta selectie. Exceptiile se vor discuta separat.

 1. Taken 2

Cum spuneam si dupa ce l-am vazut, merita pentru Liam Neeson.



2. Prometheus:



Efecte faine si per total un SF interesant.




3. The Twilight Saga - Breaking Dawn (Part2):


Trebuie sa recunosc ca inca de la primul film din serie, am fost fascinata de vampirii din Twilight. Asa ca nu puteam rata nici ultima productie. Asteptarile mi-au fost atinse. Asadar, recomand!




4. Madagascar Europe's Most Wanted:


  

L-am vazut deja de 3 ori. Superb gandite scenele si faptul ca este un puternic motivator chiar il face un succes. Go see it!

      



5. Brave:


2012 a fost un an al filmelor de desene animate, daca ma intrebati pe mine, iar eu am fost cea mai incantata! Brave face parte din productiile cele mai de succes ale anului ce a trecut, Merida castigand inimile tuturor copiilor, dar si ale adultilor ale caror suflete inca sunt de copii.



6. Secret of the Wings:



Si pentru ca tot ne aflam la capitolul animatii, nici Tinkerbell nu se lasa mai prejos si ne incanta in aventura ei, facandu-ne sa credem din nou in zane si praf magic.



7. Seeking a Friend for the End of the World:


Ei bine, eu nu am cautat unul, caci nu ma asteptam sa vina. Dar filmul acesta e foarte profund, lasand la o parte contextul. Actorii foarte bine alesi fac totul sa para o poveste de dragoste...fara sfarsit.



8. Magic Mike:



Magic Mike e pur si simplu...sexy! Fetelor, eu zic ca merita pe deplin sa-l vedeti in ipostaze gen Chippendales pe Channing Tatum. Apropo, 2012 a fost si anul acestuia, reusind sa aiba cel putin 2 roluri principale in productii mari. You go boy!



9. That's my Boy:



Bineinteles ca dintre comediile anului, nu putea lipsi una in care Adam Sandler sa fie actorul principal! O poveste inedita si un final surprinzator, pe parcurs presarat cu hohote de ras. Recomand!



10. Ice Age Continental Drift:


 Nu ai cum sa nu-l iubesti pe Manny! Si daca l-ai iubit in primele filme ale seriei, acum, cand isi asuma cu raspundere rolul de tata, ai sa-l adori! Vazut, placut, sugerat!




11. Snow White and The Huntsman:




Sincer, Kirsten Steward e nemaipomenita. Il are pe vino'ncoa asa cum il are si Cameron Diaz, doar ca prima il are pentru filme fantastice/horror. Mi-a placut sincer mai mult decat Mirror, Mirror. Efectele au facut tot filmul! Good one.



12. The Dictator:



O parodie/comedie care sa ma faca sa rad de prostia ei n-am mai vazut demult. Asa ca daca va doriti un film usor, de vazut intr-o gasca vesela si pusa pe sotii, atunci asta e filmul pentru voi!



Vor exista desigur si cateva mentiuni:

A. Battleship



B. American Reunion




C. Project X




D. 21 Jump Street




E. Viata lui Pi




F. End of Watch




Astea sunt filmele care mi-au infrumusetat serile si uneori zilele lui 2012. Sper sa faca asemenea si pentru voi, cand le veti urmari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management