luni, 22 octombrie 2012

Casa Satya



Joi seara am avut placerea sa fiu invitata la Casa Satya pentru a degusta deliciile pe care localul le are de oferit. Am plecat de acolo la o ora tarzie, dar multumita, energizata si cu zambetul pe buze.
Pot spune ca am avut parte de o seara deosebita, in compania unor persoane foarte simpatice.
In primul rand, la capitolul ospitalitate pot spune ca Satya sta mai mult decat bine, tot personalul si inclusiv gazda facandu-ne sa ne simtim ca niste oaspeti de vaza.
Meniul s-a bazat pe principiul Ayurveda, drept urmare primul venit (si servit) a fost desertul. Eu (ajutata bineinteles din punct de vedere al ideii de iubitul meu) l-am denumit simbolic Pine-Apple Time (o combinatie de ananas cu mar, gris cu topping si inghetata servita pe felii de portocala). Delicios as adauga! Si o prima surpiza foarte interesanta a fost ceaiul. Din cate am inteles era o combinatie de ceai verde sau negru cu extract dintr-o ciuperca. Gustul era foarte dulce si aducea a must, avand chiar si o tendinta de a fi acidulat! Trebuie sa recunosc ca nu am baut niciodata un astfel de ceai.









Am primit si ravase! :)

Toate aceste descoperiri aveau loc pe terasa localului, unde tot aranjamentul canapelutelor si al meselor te ducea cu gandul la un lounge. Apoi am fost invitate in ceainarie, unde eu personal mi-am clatit ochii cu design-ul localului, caci efectiv te invita la relaxare si reverie. Am avut senzatia ca am intrat in India! Pufurile si pernele si toate obiectele te duceau cu gandul la taramuri orientale si pline de farmec si mister. 
Am fost acolo rasfatate efectiv cu fel de fel de preparate fusion, dintre care mie mi-a incantat papilele gustative in mod deosebit sufle-ul de legume, si fresh-ul de morcov si mar.








Gazda noastra ne-a pregatit si doua surprize: un dans oriental din buric, care a fost minunat (demult vroiam sa vad pe viu un show de genul asta). Si o partida de jocuri interactive cu impulsuri (trebuia sa fiti acolo ca sa intelegeti). 








Una peste alta, seara a fost speciala, si a fost asa datorita unui local unde trebuie sa mergeti daca va surade ideea de mancare sanatoasa, relaxare, raw food, fusion sau pur si simplu vreti o doza de orientalism. Casa Satya is the place for you!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management