joi, 25 octombrie 2012

C House Lounge Cafe Music (Deejay John Junior)


In general nu sunt genul careia sa-i placa foarte mult muzica lounge. Insa din clipa in care am introdus CD-ul asta in player, I was hooked cum se spune. Nu am crezut ca poate crea o dependenta atat de mare... Anyway, e absolut geniala muzica de pe CD, toate cele 14 melodii (remixuri marea majoritate) sunt extrem de relaxante, placute si le poti asculta over and over and over again, fara sa fii catusi de putin deranjat! 
Pana si iubitul meu a sesizat lucrul asta, in conditiile in care pe el in general il deranjeaza aceeasi muzica ascultata pe repeat. Ei bine, nu si asta. 
Si ca sa vedeti ce gen de muzica este, am incercat sa gasesc pe youtube o parte din ele...din pacate nu exact mixurile de pe CD si am gasit doar una momentan, dar macar originala sa fie ca tot suna bine al naibii:



Deci ce as recomanda (lucru pe care am sa-l fac si eu cu prima ocazie cand ajung in Iasi) e sa petreceti o dupa-amiaza lenesa in C House Lounge Cafe Iasi, sau dupa gusturi si posibilitati, in Milano, Abu Dhabi si alte locatii asemanatoare. See you there!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management