marți, 1 mai 2012

Day out with Mona

Picking the topics

O sambata fierbinte (daca ne referim la temperatura). Una dintre multe ce vor urma. De fapt, cred ca a fost chiar prima. Ceva timp liber si cateva fete care au luat Baneasa Shopping City cu asalt. 


Intalnirea a avut loc la Gloria Jean's. Local foarte dragut, unde am pus la cale planul de joc, unde urma sa mergem, ce ma preocupa sa vad, invat, cumpar etc. avand-o pe Mona drept consilier si stilist. 

Got it!

Si asa, dupa un fresh si un latte, am purces in mica noastra aventura de initiere in lumea make-up and beauty.

Spre Sephora

Prima oprire a fost Sephora. Acolo Mona mi-a povestit despre toate noutatile, mi-a dat diverse sfaturi in ce priveste diversele produse de machiaj, ce mi s-ar potrivi si ce nu, ce tendinte sunt pentru primavara si vara asta, iar in final, m-a si machiat (in masura in care s-a putut - datorita politicii magazinului, dar si a timpului disponibil). Pentru a va face o idee mai clara, cam asa am petrecut in frumoasa locatie:



Which to pick, which to pick...



Testing



Amazing product









My favourite nail polish




Incepem sa trecem la lucruri mai serioase







Fetele







Dupa ce toate nebuniile astea au avut loc (o experienta foarte educativa, by the way), ne-am oprit pentru cateva momente si la standul Flormar, unde cu toate stim ca gasim toate culorile curcubeului in minunatele sticlute mici cu oja, la preturi foarte accesibile. Eu personal ador brandul, si mereu cand trec pe langa standurile lor mai iau cateva ceva si pentru sufletelul meu.
Mona m-a informat si aici, bineinteles, ce anume mi s-ar potrivi, de ce si in ce fel se poate combina. What can I say, what Mona says, goes!







Got me a little something


Cam asta a fost experienta mea cu Mona ca si stilist personal. Au fost cateva ore petrecute distractiv, educativ si fun, of course! Fetele au fost exceptionale (multumesc pentru fotografii apropo), iar inainte de plecare Mona a fost suficient de draguta incat sa ma insoteasca si la Pet Shop, sa-i iau cadou lui Jinx de ziua lui. :)
Asadar, fetelor, daca va doriti o zi de relaxare in care sa primiti sfaturi si sugestii avizate (as spune eu) de la cineva cu experienta, v-o recomand cu incredere pe Mona! Pentru detalii, si a vedea ce mai e nou in beauty si make-up, vizitati From Mona With Gloss.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management