marți, 8 mai 2012

Tea Union cu Andreea si Cabral Ibacka


Am avut ocazia acum 2 saptamani sa schimb doua vorbe si sa-i cunosc mai bine pe Cabral si Andreea. Pe el l-am cunoscut cu 1,5 ani in urma, la raliu, insa pe Andreea nu o stiam decat de pe blogul ei. Am avut aceasta posibilitate datorita unui concurs foarte dragut, organizat de Cabral pe blogul lui, ce viza "talentul" in fotografierea ceaiului. Ei bine, am castigat si eu (thanks to my Canon)!

Sunt cu spatele in poza, dar promit ca nu tratez pe nimeni asa...:)


Si iata-ne intr-o joi dupa-masa, pe mine si pe iubitul meu, in curtea unei vechi case unde ne-am reunit o gasca destul de numeroasa de iubitori de ceai si de vorba. Nu va mai povestesc de drum, care a fost cu peripetii, ce trebuie mentionat este faptul ca Tea Union a fost organizat de Lipton, cu ajutorul familiei Ibacka bineinteles, si intalnirea mi s-a parut cu adevarat reusita!



Lasand la o parte faptul ca am cunoscut o multime de oameni interesanti, am avut posibilitatea sa-i cunosc mai bine, si de ce nu, sa am si o poza alaturi de ei (atat cu Cabral si Andreea cat si cu ceilalti). 




Am vorbit asadar mult despre ceai si beneficiile acestuia, despre alimentatie sanatoasa, despre ce fac eu (da, lumea a fost foarte interesata de cunostintele mele, dar si de activitate in sine), despre ce face Lipton si despre vrute si nevrute, cu multe zambete presarate printre, cu glume si cu voie buna.

Cabral - always making everyone laugh


Nu pot spune decat ca astept sa ne revedem si cu alte ocazii, si sa nu treaca prea mult timp pana atunci!

Gasca la masa

Locatia unde ne-am intalnit a fost la InCasa, un local foarte dragut si discret (atat de discret inca daca nu esti atent nu-l gasesti).
 Mai mult fotografii aveti mai jos:

Info interesante despre ceai

Am facut si abateri de la regulile wellness...dar nu prea mari si universal acceptate de toata lumea! :)
Cabral, eu, Andree si Razvan
Everybody in the Casa mare!!! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management