vineri, 18 mai 2012

Pisa

Domul din Pisa

Am ajuns si la Pisa. Nu puteam sa nu va vorbesc putin si despre minunatiile de acolo. Inainte de a ajunge in frumosul oras, ma intrebam ce atata mare scofala ca este un turn inclinat acolo? Ei bine, este mare scofala! E...breathtaking cum ar spune americanii.

Piata Miracolelor


Pur si simplu sfideaza orice logica si este atat de frumos, incat nu te mai saturi sa-l privesti. Dar lasand asta la o parte, Piata Miracolelor in care se afla Turnul (Torre Pendente), are o multime de alte monumente numai bune de vizitat. Printre ele se numara si Domul, o frumoasa catedrala din marmura, in stil romanic.

Eu, Valentina, inca un prieten si Simone


In 1987, "Plaza del Duomo" a fost inscrisa in patrimoniul cultural mondial UNESCO.

Turnul din Pisa (pe atunci in renovare)


Ce sa mai zic decat ca de cand am fost acolo mi-am propus sa mai ajung macar odata! Merita vazute atat Turnul din Pisa cat si imprejurimile.


Domul si Turnul


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management