sâmbătă, 13 octombrie 2012

Taken 2 (2012)


Ieri am fost la avanpremiera lui Taken 2. A fost pentru prima data cand am mers la un film in avanpremiera! Si nu a fost intamplator ales filmul. Va spuneam acum cateva luni ca mi-a placut mult Liam Neeson in Taken, dar si intriga filmului, ce tinea de traficul de carne vie. Ei bine, cand am auzit ca s-a lansat si Taken 2 mi-am spus ca nu trebuie ratata ocazia de a-l vedea si daca se poate cat mai repede.
Am ales un cinema special pentru asta, despre care va voi vorbi intr-o postare viitoare, anume Glendale Studio. A fost o experienta in sine! Revenind insa la film, pot spune ca nu mi-a inselat asteptarile. Am fost cu sufletul la gura pe toata perioada rularii acestuia! Actiunea o implica de data aceasta si pe sotia personajului principal. 
Nu am sa va povestesc ce se intampla cu detalii, caci nu vreau sa va stric surpriza, dar va spun ca merita sa vedeti si partea a 2-a! Si revin la Liam, omul asta e absolut genial. Incep sa fac o mica obsesie pentru el. Imi place la nebunie rolul lui din Taken (ambele parti). Nu pot spune ca arata exceptional, dar are acel ceva care te face sa astepti cu nerabdare scenele cu el. Cred ca in curand voi scrie o postare di despre el personal.
Anyway, filmului i-as da nota 9 din 10. Recomand cu drag!







Distributia in mare parte e Liam Neeson, dar nu le putem ignora nici pe fete: Famke Janssen si Maggie Grace. Directorul Olivier Megaton, si-a pus amprenta directoriala si pe Transporter 3 (alta capodopera cu alt actor care imi place mult). Iar unul dintre scenaristi, Luc Besson, va suna poate cunoscut si pentru scenariul lui Leon (intamplator tocmai ma uit la filmul acesta in timp ce scriu aceste randuri).


Trailer:

 

2 comentarii:

ramai treaz spunea...

eu i-am dat 7,4 din 10. dupa cum s-a terminat, anticipez ca vom avea parte si de Taken 3.

pot sa te intreb de unde ai sablonul asta. il vreau si eu pentru blogul, daca se poate.

GeminiGirl spunea...

Mai da..mie chiar mi-a placut! Si eu cred ca va mai urma unul. Sper doar sa fie tot cu Liam. Sablonul e de pe blogger templates.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management