joi, 18 octombrie 2012

Laptopul potrivit



Cu atatea oferte in ziua de azi si atatea optiuni, e destul de greu sa faci alegerea potrivita in achizitionarea unui laptop. Sa fie un laptop netbook sau un ultrabook? Sa fie un laptop rosu, unul negru sau de o alta culoare care sa ni se potriveasca? Sa fie un laptop la promotie sau sa fie luat de la  magazine online?
Decizii, decizii... Eu personal am cateva preferinte clare in ce priveste laptopurile si in momentul in care voi schimba laptopul actual clar voi tine cont de ele. Am sa impartasesc si cu voi de ce criterii tin cont eu in alegerea laptopului potrivit. Am sa o iau pe puncte:

1. Dimensiuni.
Da, marimea conteaza! Cel putin pentru mine. Nu imi plac extrem de mult nici acele miniaturi de laptopuri mai micute decat unele tablete, dar nici cele de 17 inch diagonala ecranului. Eu vreau unul numai bun, undeva pe la 13 inch, nici prea gros, nici prea subtire. De ce? Pentru ca e usor de transportat, nu ocupa prea mult spatiu pe birou si e usor de folosit (inclusiv usor asupra ochilor - prea mic te chinui sa citesti/prea mare te obisnuiesti asa)

2. Aspect.
Din nou, fiind fata, aspectul conteaza (chiar daca nu e in general printre primele criterii pentru care oamenii aleg un laptop)! Personal imi surade foarte mult Asus Zenbook Prime, e efectiv ideea mea asupra unui laptop care arata bine. Culoarea este frumoasa, forma este deosebita, si are exact acele trasaturi de stil pe care le caut la un laptop (in special un laptop Asus). De ce e important aspectul? Pentru ca oamenii isi exprima personalitatea prin lucrurile pe care le au (haine, pantofi, gadgeturi etc).

3. Memoria si capacitatea.
Pentru mine aceste doua aspecte sunt foarte importante, caci iubesc muzica, filmele, fotografia si serialele. Asadar am nevoie atat de mult spatiu pe hard cat si de putere maxima de operare. 

4. Autonomia bateriei.
Din nou foarte importanta! Stiu din experienta cat de frustrant e sa vrei sa trimiti un mail urgent sau sa cauti un amic pe Facebook, si sa nu poti caci ai nevoie neaparat de priza. Deci da, cu cat tine mai mult bateria, cu atat mai bine (asta ca sa nu mai vorbim de momentele cand calatoresti cu avionul).

5. Sistem de operare si accesorii.
Bineinteles ca atunci cand imi iau un nou laptop, prefer sa aiba deja un sistem de operare instalat, si eventual sa vina si cu cele necesare - geanta de laptop etc. Asta ar salva cumparatorul de niste cheltuieli suplimentare, si de alegeri gresite poate (ma refer aici la sistemul de operare).

Acum, daca ma intrebati pe mine, piata online e intr-o crestere constanta, drept urmare as alege sa fac cumparaturile de genul asta online. Si unde as putea gasi o oferta mai variata decat la magazinul Azerty? Deci, tinand cont de criteriile astea, mai trebuie doar sa ma decid asupra zilei si orei cand imi doresc in casa un nou laptop!   


*Articol pentru Superblog 2012.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management