marți, 2 octombrie 2012

Avensis - pentru cei sofisticati si eleganti

Sursa foto: http://www.flickr.com/photos/arnaudtaquet/6561256377/

Am la birou un coleg cu care ma inteleg exceptional de bine. E genul ala de om care ti se baga sub piele si ajungi sa faci glume si sa te simti, atunci cand esti prin preajma lui, foarte in largul tau. Eu personal m-am "alipit" de el foarte repede, in momentul in care am descoperit partea mai aventuroasa a personalitatii sale (aceea care isi face tatuaje, asculta rock si ii plac senzatiile tari).
Cu toate ca este insa o persoana placuta, nu este cu nasul pe sus iar cuvintele "elegant si sofisticat" il reprezinta. Drept urmare, pentru ca este si un sofer bun (am avut posibilitatea sa fiu pasager in masina sa) consider ca o masina Toyota Avensis i s-ar potrivi precum o manusa. Eleganta, desigur! 
De ce? Pentru ca este ca si cum ar fi fost creata pentru el, pentru personalitatea sa. Este un vehicul frumos ca design, cu clasa, numai bun pentru un expert wellness, atunci cand e folosit pentru business, cat si pentru un barbat caruia ii place sa traiasca viata si sa experimenteze mereu lucruri noi, caz in care Avensis vine la tanc, fiind flexibil si la fel de aventuros ca si spiritul ce-l "carmuieste".

Pentru mine, colegul meu e o persoana speciala, pentru ca mi-a devenit prieten, e mereu pozitiv si ma "molipseste" si pe mine de entuziasm, si cred ca Toyota Avensis ar fi pentru el, cam ce reprezinta el pentru mine: siguranta ca urmatoarea zi de munca, urmatorul drum, urmatoarea aventura vor fi fantastice! Da, masinuta asta este ceea ce lipseste acum din "portofoliul" colegului meu, dar avand in vedere sistemul multimedia avansat Touch and Go Plus, finisajele cu adevarat remarcabile, interiorul ergonomic si sistemul Cruise Control, va avea o experienta memorabila in drumul spre succes...
Si trebuie sa mentionez ca fotografia am ales-o special, caci singurul lucru care mai lipseste pentru ca ea sa fie perfecta, este chiar colegul meu! :)

Si ca sa intaresc ceea ce tocmai spuneam: 



* Articol pentru SuperBlog

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management