luni, 15 octombrie 2012

Bijuteria care mi-a schimbat viata

De cele mai multe ori, in viata deciziile ne influenteaza viitorul. Stiu asta pentru ca intr-un anumit an, cu ocazia Craciunului, am luat poate cea mai importanta decizie din viata mea. A inceput destul de banal...Un Craciun ca oricare altul, afara ningea linistit, zapada se asezase pe trotuarul din  fata casei. Inauntru lemnele mocneau in semineu, dand o caldura ce imbia la o lectura placuta insotita de o cana de vin fiert. 
Ceva insa lipsea. El... Nu, nu Mos Craciun. El...iubitul meu. Singura persoana pe care mi-o doream alaturi in Ajun. Problema era distanta. Eu eram in Brasov, el in Bucuresti. Din pacate totul era deja luat, masina lui era la service, iar tot ce venea spre Brasov era deja plin.
Nu mai erau sperante sa ne vedem decat peste doua zile. Asadar urma sa-mi petrec inca un Ajun singura. Dar...ceva s-a intamplat in jurul orei 12. Ceva ce avea sa-mi schimbe viata pentru totdeauna. O bataie usoara s-a auzit la usa... Eram pe jumatate adormita, cu toate astea m-am induplecat sa ies de sub fleece-ul in care eram infasurata, si sa ma duc sa deschid. Nu am deschis bine ca aveam senzatia ca visez. La usa nu era nimeni altul decat Mosul! :) Da, iubitul meu imbracat intr-un costum dragut de Mos Craciun. I-am sarit in brate si l-am tras inauntru, caci era inghetat! Nu am apucat insa sa-l sarut sau sa il intreb cum a reusit sa ajunga la mine, ca m-am trezit cu el ca statea in fata mea, sprijinit pe unul din genunchi. Am amutit instant!
Deodata am inceput sa ma inrosesc si sa anticipez ceea ce va urma. M-a intrebat simplu: "Vrei sa fii a mea pentru toata viata?", in timp ce din buzunar a scos o mica cutiuta de catifea. Inauntrul ei se afla una dintre cele mai frumoase bijuterii cu cristale pe care le-am vazut vreodata: un inel absolut superb! Am zis un DA raspicat, si l-am sarutat apasat! Insa decizia ce a urmat, a fost cea care m-a adus unde sunt astazi. Am decis atunci sa ne mutam impreuna, in Brasov, si sa nu mai petrecem nici unul Sarbatorile separat vreodata!
Si daca pana la momentul respectiv nu am crezut in bijuterii, de atunci inainte mi-am dat seama cat de important este in momentele potrivite sa primesti o bijuterie deosebita....

*Exercitiu de imaginatie pentru Superblog 2012 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management