sâmbătă, 13 octombrie 2012

Prima carte de la Nemira

Ce coincidenta! Tema 4 a concursului Superblog, apartine Editurii Nemira, si se refera la prima carte pe care am citit-o de la ei. Si spun ca este o coincidenta caci numai acum cateva saptamani scriam despre Chiril Tricolici si a lui "Rolls Royce". Ei bine, nu stiu daca este chiar prima (trebuie sa recunosc ca in general nu ma uit de la ce edituri sunt cartile pe care le citesc), dar e cu siguranta prima care imi trece prin minte cand ma gandesc la Nemira.
Da, 25 de ani e o varsta destul de inaintata pentru a spune ca e prima carte de la editura mai sus mentionata, dar mai bine mai tarziu decat niciodata! Ce-i drept, cum ziceam si in postarea aferenta, titlul a fost cel care m-a atras, imaginadu-mi cu totul altceva cand am pus mana pe carte. Dar surpriza ce mi-a fost rezervata nu pot spune ca o asteptam. Cred ca a fost primul roman politist-psihologic pe care l-am citit si ce mi-a placut la el a fost faptul ca mi-a deschis apetitul pentru mai mult!
Asta nu inseamna neaparat ca o sa ma transform in una din acele femei ce lasa viata sa treaca pe langa ele, refugiindu-se in cartile savuroase pe care le citesc, si traind in umbra acestora si prin ele. Insa cu siguranta pot spune ca imi va face placere din cand in cand sa fiu tinuta cu inima-n dinti la fiecare pagina, asteptand sa aflu care e deznodamantul. Pot spune ca a fost una din putinele carti pe care nu am putut sa le las jos din mana pana la final. 
Insa cred ca ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte a fost modul in care ma identificam cumva cu trairile si caracterul personajului feminin principal. Am trait odata cu ea toata drama prin care trecea, si toata actiunea, toate peisajele si toate lucrurile descrise de autor le vedeam aievea cu ochii mintii. E ca si cum te-ai uita la un film! Dar cumva chiar mai fascinant, mai captivant, mai...addictive. Ca sa spun asa... 
Si ceea ce nu as fi crezut niciodata, chiar am subliniat anumite pasaje! Ceea ce e mare lucru pentru o carte de genul asta. In general nu pun in evidenta decat pasaje din carti de dezvoltare personala sau diverse citate ale unor personalitati.
Intr-adevar, chiar daca sunt convinsa ca nu e singura carte de la Nemira pe care am citit-o, e clar ca e o adevarata placere sa citesti ceva ce iese pe usa acestei edituri. In mod cert voi tine minte de acum, si voi reveni cu drag, mai ales avand in vedere ca au deschis un stand nou si aproape de mine, in AFI Cotroceni. Am sa dau o tura chiar maine, sa vad ce mai e nou, si de ce nu, daca tot am terminat ultima lectura, sa imi achizitionez inca ceva la fel de placut si captivant!
Pe site am observat si colectia Nautilus, care ma intriga, trebuie sa recunosc. So...veni, vidi, vici cred ca va fi motto-ul meu in ce priveste raidul de maine! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management