duminică, 28 octombrie 2012

Emotii prin cadouri


In etapa 11 a concursului SuperBlog, ne intalnim din nou cu Borealy, care propune o tema interesanta (cel putin pentru mine), prin prisma faptului ca este vorba despre cadouri.
Pentru cine nu ma cunoaste, tin sa mentionez ca iubesc sa fac cadouri! Aproape mai mult decat sa le primesc. Si cu cat cadoul e mai special, cu atat mai bine! Practic chiar imi place sa transmit ceva prin acela cadou, si sa ramana in memoria persoanei care il primeste drept o amintire deosebita. 
Am facut o mica incursiune pe site-ul Borealy, si m-am oprit la cadoul perfect pentru bunica mea, care va implini 71 de ani in Noiembrie. Pentru una dintre cele mai importante persoane din viata mea, consider ca o Tetraevanghelie si o icoana argintata cu Fecioara Maria este ceva ce nu va uita niciodata. Bunica mea este si a fost de cand o stiu, o femeie foarte credincioasa. 



Merge mereu la biserica si imi place sa cred ca e ingerul pazitor al familiei. O iubesc mult, motiv pentru care vreau sa o bucur cu o surpriza de genul asta, caci din cate stiu nu are o astfel de carte (pe cat imi dau seama destul de rara) si modul in care cele doua elemente (icoana si cartea) sunt imbinate este de exceptie. 
Imi mai ramanea doar sa gasesc un ambalaj potrivit si eventual sa il personalizez cumva. Mare mi-a fost surpriza, si placuta in acelasi timp, cand am descoperit ca odata cu comanda voi primi si o cutie de cadou gratuita, si o felicitare cu textul dorit! Cutia deja am ales-o (o puteti vedea mai sus), iar pentru felicitare nu mai trebuie decat sa incropesc un text care sa exprime respectul si iubirea ce i-o port bunicii. Wow, ce altceva mai puteam dori? Pentru mine era suficient si atat, insa pentru ca Borealy depaseste asteptarile in general, am aflat si ca livrarea este gratuita si rapida (fapt confirmat si de alti clienti satisfacuti), exista o garantie de 1 an de zile pentru toate produsele lor, au certificate de calitate si de garantie, se ofera ambalare de lux indiferent de valoarea achizitiei si lucrul ce-mi gadila efectiv pretentiile este consultanta personalizata pe care magazinul o ofera celor ce nu stiu exact cum sa aleaga un cadou potrivit in functie de caracterul persoanei careia vor sa-l daruiasca.
Asadar, nu lasati apropierea unei aniversari sa devina un stres, apelati cu incredere la Borealy pentru a transmite emotiile, bucuria, respectul si iubirea ce le purtati in suflet printr-un simplu (dar magic) cadou.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management