marți, 23 octombrie 2012

Glendale Studio

Sursa foto...dupa cum se vede.

Am avut o mare surpriza legata de Glendale Studio! Una placuta de altfel. Am vazut pe Facebook un share de la un amic, cu avanpremiera de la Taken 2, care era si la Glendale. Nu auzisem niciodata de local pana atunci, dar pentru ca se afla in Cotroceni (deci aproape si nu oriunde), am zis ca merg. Asa ca mi-am luat iubitul de manuta si la ora 22:30 eram acolo. Unde? Pai pe Sos. Cotroceni, la numarul 9, unde rasarea in fata noastra....o cafenea! Initial am crezut ca nu am inteles eu bine unde e cinema-ul. Dar am intrat. Si am fost impresionata de cordialitatea baiatului de la bar si a doamnei care banuiesc ca se ocupa de local.  Intr-adevar localul e impartit in doua sectiuni, partea de cinema si partea de cafenea.
Costul biletului a fost unul impresionant de bun, avand in vedere locatia. Ma gandeam ca cine stie ce suma fabuloasa voi plati pentru gustari si bautura. Neah....N-am ghicit nici aici! Am fost servita cu un pahar de ceai cald din partea casei. Yummm! Cu ochii mari am multumit si ne-am lasat condusi apoi in sala de cinema. Am intrebat de unde putem cumpara ceva de rontait, intrebare la care am primit un nou raspuns surprinzator. Doamna draguta de care va spuneam mi-a aratat camera in care era aparatul de facut popcorn, si mi-a spus zambitoare ca ne putem lua de acolo floricele dupa bunul plac si dupa voia inimii (sau mai bine zis a stomacului)! Am ramas fara cuvinte, nu stiam daca nu cumva am murit si am ajuns in Raiul Cinematografelor! :)
Filmul ca filmul, am povestit deja despre el, insa nu cred ca am spus si despre calitatea imaginii si cea a sunetului (care apropo, avea exact volumul potrivit, nici prea prea, nici foarte foarte) ce au fost perfect OK ambele. Fotoliile erau si ele foarte comfortabile.




As adauga un mic detaliu, poate nesemnificativ pentru unii, insa pentru mine a contat mult. Desi era vineri seara, o avanpremiera si un local super, nu eram decat noi doi si inca un cuplu in sala! Poate pentru unii nu va fi un plus asta, dar pe mine trebuie sa recunosc ca m-a facut sa ma simt ca in intimitatea propriului camin (da, ca in Cribs, unde rapperii au cinema in propria casa). Mi-a placut acest aspect.
 
 Ce e bine sa stiti e ca la Glendale puteti vedea si filme 3D, si preturile variaza in functie de ore si de tipul filmului. Oricum, veti iesi mult mai ieftin decat la marile cinematografe din mall-uri, si veti avea o experienta deosebita!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management