marți, 23 octombrie 2012

Bun de drum cu Aventuria!


Acum cateva saptamani ne pregateam (eu si iubitul meu) sa mergem intr-o excursie la munte, impreuna cu niste prieteni ce aveau o rulota. Zis si facut, insa ne-am lovit brusc de o situatie pe care n-am mai avut-o pana acum: nu stiam cum sa facem cu Jinx, cainele nostru care era la fel de nerabdator ca si noi sa zburde prin iarba proaspata. Insa nu era tocmai sigur pentru el sa calatoreasca in rulota. Noi ceilalti aveam locuri clar stabilite si in cel mai rau caz, existau centurile de siguranta. El insa era complet expus oricarui posibil risc cauzat de circulatia pe drumurile romanesti...
Asadar aveam o dilema si trebuia sa gasim o solutie rapid! Si chiar inainte de a renunta la a merge in excursie din lipsa de idei, mi-am amintit de Aventuria si ajutorul de nadejde ce mi-a fost cu alte ocazii, in ceea ce priveste pregatirile de drum si excursii. Am intrat astfel pe site-ul lor, si numaidecat am gasit solutia cea mai potrivita pentru situatia noastra! 
Cusca de trasport pentru caini de talie medie si mare s-a potrivit ca o manusa nevoilor noastre, oferindu-i atat lui Jinx cat si noua comfortul fizic si psihic de care aveam cu totii nevoie. 
Din nou am fost salvati de una din cele mai complexe centre de inchiriere si vanzare de echipament sportiv si solutii de transport bagaje, si in felul asta ne-am putut bucura atat noi ca mandri parinti ai celui mai cuminte catel, cat si el de bine meritata miscare in spatiu larg si aer liber! 
Asta numesc eu un weekend perfect!

*Articol pentru Superblog 2012.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management