luni, 1 octombrie 2012

Sofisticat Expo 2012 - Editia de Toamna

Sphynx - pana nu-l mangai nu crezi ca poate sa-ti placa vreodata.


Weekend-ul trecut am avut placerea sa-mi clatesc ochii la Expozitia de Toamna Sofisticat. De ce spun de clatit ochii? Pentru ca exemplarele de feline prezente au fost efectiv un deliciu pentru orice impatimit iubitor de pisici!
Au fost momente de uimire, placere, dragalasenie si emotie pe care le traiesc si retraiesc de 2 ani incoace. Asociatia Felis Romania este organizatorul acestui eveniment extrem de indragit de iubitorii de pisici de pretutindeni, ce se desfasoara an de an in doua editii: cea de Primavara si cea despre care tocmai va povesteam, de Toamna.
Eu nu pot decat sa fiu recunoscatoare ca am avut din nou ocazia sa fiu macar in preajma febletei mele, rasa Maine Coon, si pentru noua pasiune descoperita: Sphynx!

Pe langa expozantii extrem de agitati si incantati in acelasi timp de rezultatele obtinute, ca de fiecare data la Expo au fost prezente si marile companii de hrana pentru animale (in speta pisici), marile magazine si petshop-uri online sau...offline (adica prezente fizic pe piata), si asociatiile non-profit ce se ocupa cu sterilizarea si adoptia animalelor fara stapan.
Nu mi s-a parut a fi o diferenta prea mare ca numar de participanti sau ca rase prezente, fata de anul trecut, cu exceptia celor doua rase ce au participat pentru prima data la Sofisticat Expo: Burmila si Sokoke.
A fost o zi deosebita, si abia astept editia de Primavara, sper eu si cu alte exemplare din rase care inca nu au ajuns pana acum pe meleaguri mioritice!

Felicitari atat organizatorilor cat si expozantilor!  
 
Ingenioasa ideea de a arata modul in care nisipul face "bulgari", "construind" o pisica din el umed!








Expozant ce si-a luat in serios atributiile de...mama de pisici. :)



Maine Coon - my love!

Un tigru adevarat








Rand pe rand, trofeele au incununat munca participantilor








Va vine sa credeti sau nu, "batranelul" e un puiut! Nu-mi puteam lua ochii de la el.



Arbitraj la Maine Coon Junior







Mititelul asta era spre adoptie, la standul uneia dintre asociatii

De asemenea si moacele lenese din aceasta poza...Sper sa-si fi gasit marea majoritate stapani







Unele pisicute erau mai speriate

Altele mai alintate



Mi-a placut mult suportul acesta de carti de vizita








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management