luni, 8 octombrie 2012

Euro Dog Show Bucharest 2012 (foto) - concluzii


Nici nu va pot descrie cat de fericita sunt ca am reusit sa ajung la Euro Dog Show 2012 Bucharest! Nu as fi crezut in veci ca va fi un eveniment atat de amplu. Practic a durat 4 zile si au fost prezente toate rasele posibile, din toate tarile Europene si nu numai! Diversitatea si agitatia, minunatiile acelea de caini de toate dimensiunile, formele si culorile au facut ca totul sa fie in adevaratul sens al cuvantului, un SHOW.
Eu am ajuns duminica dimineata doar, caci am lucrat in restul zilelor. Insa a meritat cu prisosinta! Deja de la primele ore ale diminetii, Romexpo era ca un furnicar. Dar...cu caini! Grooming-ul era in floare, toti participantii incercand sa isi faca animalele cat mai frumoase si...simetrice! Da, ati citi corect. Simetria si perfectiunea faceau diferenta intre succes sau esec. 
Cainii...uluitori! Care mai de care mai expresiv, mai mic sau mai mare, mai cuminte sau mai agitat, dar cu siguranta o adevarata placere pentru privirile avide ale vizitatorilor si pentru obiectivele zecilor de camere foto indreptate catre ei. 
Ce nu am stiut pana sa ajung acolo, e ca acest gen de eveniment a avut loc pentru prima data in Romania! Deci nu se compara cu nici un C.A.C sau C.A.C.I.B. Pot sa va spun asta din propria experienta. 
Alte premiere de care am avut parte au fost demonstratiile de agility si dog dancing! Au fost fiecare in parte WOW! Nu prea se pot descrie in cuvinte putine, e bine sa fi acolo ca sa intelegi ce inseamna aceste lucruri. Nu pot decat sa felicit dresorii caci e clar faptul ca au avut o rabdare de nezdruncinat (unii lucrand pana la 3 ani cu cainii lor pentru a invata anumite trucuri).
Ringul central a fost iarasi un factor impresionant pentru mine, caci nu era nici o diferenta intre ceea ce am vazut pe afara si ceea ce au organizat chiar romanii nostri aici, in tara. Tin sa mentionez si diversitatea standurilor prezente la expozitie: READC (despre care vom mai vorbi), Belcando, Taste of the Wild, Royal Canin, Eukanuba (sponsor principal al evenimentului) si multi/multe altii/altele dintre cei mai diversi (inclusiv bijuterii, sculpturi, tablouri, caricaturi). Mi-a mai placut in mod deosebit ringul extern pentru ciobanestii germani. In plus, vremea parca a fost sustinatoarea cea mai mare a show-ului, caci a fost efectiv o zi de vara!
Nu pot spune in final decat ca am fost extrem de placut surprinsa de tot evenimentul si de toata organizarea. Astept cu nerabdare editiile viitoare!





























































































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management