marți, 11 februarie 2014

De la obiectiv la rezultat cu Andy Szekely


Anul acesta l-am inceput in forta, invatand cum sa-mi pun scopuri si sa le si ating, alaturi de Andy Szekely. Acesta este unul din cei mai buni speakeri din Romania, in privinte precum vanzarile, dezvoltarea personala, comunicare, business. E un coach si acum, dupa ce l-am cunoscut, va pot spune si ca este un om cu un caracter deosebit. Simplu dar eficient si mereu cu zambetul pe buze. 
Din nou, asa cum spuneam si in postarea de anul trecut despre Lorand, nu am regretat timpul investit. Desi nu este primul an in care imi pun scopuri, lucru despre care stiam de cand am inceput propria activitate cu Herbalife ca este foarte important, de la Andy am mai avut cateva idei pline de insipratie pentru a face ca lucrurile sa se intample mai eficient si mai rapid anul acesta.
Asadar, va las si voua cateva idei despre a va stabili obiective si a le realiza:

- Acorda-ti nota 10 (din 10), pentru tot ceea ce urmeaza sa obtii in viata

- Semintele succesului: Inspiratie, Informatie, Implicare, Inteligenta

- ACUM: Actiune, Claritate, Utilitate, Motivatie

- Decide ce vrei. Da-te din calea ta. Mergi pana la capat.

- Exista 2 tipologii umane: Initiatori si Finalizatori.

- Un obicei ultra-stabil se implementeaza in 6 luni

- Cand vocea interioara e negativa spun: "Your ridiculously little opinion has been noted" si revin la obiectivele mele.

- Oamenii au asteptari pozitive de la mine iar atitudinea mea trebuie sa fie in concordanta. 

Si astea sunt doar cateva dintre zecile de sfaturi si notite pe care le-am luat. Va recomand cu caldura un curs de-al lui Andy. Merita toti banii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management