duminică, 23 februarie 2014

Am testat Kurtmann



Am achizitionat de curand o pereche de sosete lungi (tip dres) de la Kurtmann, cu doar 10 lei. Am fost foarte incantata! Am aflat de magazin intrand pe contul de yahoo, unde aparea o reclama a lor. 
Nu a fost "premeditat", pur si simplu am gasit intamplator in zona Universitatii, si shop-ul lor offline. Am intrat, am ramas efectiv uimita de preturile absolut modice ale hainutelor si calitatea acestora. Practic magazinul e un reseller pentru Stradivarius, Zara, s.a.m.d. 
Va recomand jachetele tip palton, sunt minunate si foarte ieftine! Bineinteles in magazinul online varietatea si numarul optiunilor sunt mult mai mari, insa merita o vizita si punctul de lucru! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management