duminică, 25 ianuarie 2015

Muzica clasica - epifanie recenta



Am descoperit, odata cu relatia inceputa acum aproape 2 ani, muzica clasica. Nu neaparat in sensul ca nu mai auzisem pana atunci de ea. Dar...chiar am descoperit-o. Am simtit-o. Este o exerienta muzicala ce merita traita. 
Am fost multe premiere, intre timp. Insa despre asta vroiam sa scriu demult. Cateva din compozitiile mele preferate sunt urmatoarele:

1. Chopin - Nocturne No 2 in E Flat Major


2. Debussy - Claire de Lune



 3. Mozart - Piano Concerto Nr 21 in C Major



4. Dvorak - Serenade




5. Strauss Jr 2 - The Blue Danube



6. Satie - Trois Gymnopedies No. 3



7. Faure Pavane - Op 50



8. Handel - Sarabande from Suite No 4


Acestea sunt unele din compozitiile care ma inspira cel mai mult. Pot sa spun ca pana acum Claire de Lune, a lui Debussy este in topul preferintelor. 
Muzica asta...ma duce uneori intr-un alt loc. Undeva. Sus.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management