duminică, 25 ianuarie 2015

Good Morning, Vietnam! (1987)


Ideea de vedea filmul, mi-a venit odata cu evenimentul nefericit al trecerii in nefiinta a lui Robin Williams, unul dintre actorii mei preferati. Am avut un mic soc cand am aflat vestea. 
Revenind insa la film, e unul din putinele pe care nu le-am vazut din filmografia lui.



Trebuie sa recunosc, asa cum de altfel ma asteptam, filmul a fost unul excelent. Povestea e una reala, iar Robin a fost exceptional de bine ales pentru rol.
Una din scenele cele mai faine din film e, bineinteles, cea in care hit-ul "I feel good" rasuna pe ecran.



Asadar, desi sunt multe noutati din indrustria filmului si noutati, va recomand un film...oldie but goldie, pt duminica asta.

Trailer (daca mai e cazul):



Filmul poate fi vazut AICI. Vizionare placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management