luni, 8 aprilie 2013

Sofisticat Expo - editia Primavara 2013



Editia de anul acesta, mai exact, din aceasta primavara, a Sofisticat Expo a fost una aparte. A avut multe parti pozitive (precum locatia centrala - Sala Palatului) dar si destule negative (precum spatiul extrem de mic). 
Sa o luam cu inceputul. Felinele prezente au meritat inghesuiala, insa din pacate nu am putut face prea multe poze, tocmai din aceasta cauza. Au fost prezente ca de obicei preferatele mele: Maine Coon si Sphinx. Da, stiu, sunt doua extreme, insa exact asta e motivul pentru care le ador. 
Au fost prezente si ONG-urile ce se ocupa cu adoptii, si din ce am observat au si avut succes cu unele animalute, care si-au gasit stapani iubitori.
In rest, traditionalele companii si home-business-uri ce au legatura cu lumea animalelor, au fost prezente cu lucruri din ce in ce mai dragute, de la editie la editie. Mi-au placut in mod special pisicile "coapte" si tricourile imprimate! 
M-am intalnit printre standuri si pisici si cu doua cliente de ale mele, cu care mi-a facut placere sa ma revad si sa discutam pe tematici mai mult sau mai putin pisicarese.

dar ca sa nu mai lungesc vorba, va las cu pozele:





















 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management