marți, 9 aprilie 2013

Salonul Auto-Moto Bucuresti 2013



Am bifat si asta pe lista de lucruri de facut. Am ajuns la primul meu salon auto. Si a fost unul deosebit, cel putin din punctul meu de vedere. M-a impresionat in primul rand faptul ca au fost expuse american muscle cars destul de multe. Am vazut acolo practic toate masinile pe care visez sa le am si eu intr-o zi in garajul propriu, mai putin Hummer-ul (care era normal sa lipseasca).
De la fete, pana la concursuri, pana la pista de karting si pana la cireasa de pe tort (din punctul meu de vedere cel putin) care au fost masinile tunate din parcarea Pietei Constitutiei. Am vazut frumuseti rare sau chiar incredibile (precum Dacia Logan decapotabil) si am fost surprinsa de prezenta mare a spectatorilor si chiar a oamenilor interesati sa cumpere masini. Oamenii erau deschisi la a testa, simti, verifica masinile expuse. Trebuie sa recunosc ca personal as fi fost tentata sa ma asez la volanul unui Fiat 500 Abarth, caci e masina ideal de oras pentru mine. Dar graba in care ma aflam si faptul ca mai erau si altii la "coada", nu mi-a permis. 
Doua firme de prezenta carora m-am bucurat au fost High Class Auto si Dotz. Una se ocupa cu reconditionarea de masini de epoca si nu numai. Cealalta produce jante din aliaj deosebite. De ambele am de gand sa ma folosesc in curand. 
Asadar, SAM a fost o experienta aparte! Iata si pozele:

















































































































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management