marți, 3 iulie 2012

Prometheus (2012)



Am trait s-o vad si pe asta! In sfarsit! Am reusit sa vad un film in 3D pentru prima data!! :) Da stiu...Sunt ultima si cea din urma...Dar nu conteaza, mai bine mai tarziu decat niciodata. Am fost in IMAX, la o ora destul de tarzie in noapte, caci asa am reusit sa termin la birou cu treaba, asa ca sala nu a fost prea plina. Insa trebuie sa recunosc ca a fost destul de multa lume pentru ultima vizionare. Anyway, sa revenim la filmul propriu-zis... Nu stiu daca a fost datorita noutatii 3D pentru mine, sau chiar asa e, insa experienta trebuie sa recunosc ca a fost unica! 
De la peisajele initiale, pana la actiune si scene cheie, filmul si senzatiile au fost extraordinare! Trebuie vazut odata, dar neaparat in 3D. Eu una am luat decizia ca toate filmele la care merg de acum sa fie 3D, macar daca nu le vad in fata calculatorului sa fie o experienta in sine...
Pot spune ca povestea din film este una relativ clasica (adica am mai vazut "filmul" asta), o echipa de exploratori fac o descoperire legata de originile umanitatii, ale carei radacini ii poarta prin cele mai indepartate colturi ale Universului in cautarea "Creatorilor" omenirii. Insa ceea ce a dat viata, poate sa o si ia inapoi, iar asta poate insemna sfarsitul vietii pe Pamant. Suna cumva ca Alien, stiu...mai mult decat atat, chiar sunt cateva scene dureros de asemanatoare, insa de dragul dulcelui stil clasic, cred ca putem trece cu vederea acest mic amanunt. 




In film regasim actori precum Noomi Rapace, Logan Marshall-Green si Michael Fassbender. In scaunul de regizor este Ridley Scott, cunoscut si pentru regizarea unor blockbuster-uri precum Gladiatorul sau Kingdom of Heaven.
Ce pot sa zic...You gotta go see it! Trust me! :)

Trailer:


Filmul poate fi vazut la IMAX! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management