duminică, 8 iulie 2012

Blog rocker @ B'Est Fest 2012 (ziua 2)

B'Est Fest parc

Ziua 2 a inceput intr-un mod mult mai putin placut decat s-a terminat. Dar toate sunt bune cand se termina cu bine, nu? Ca sa fiu mai la obiect, mi-au ridicat din nou masina, si a trebuit sa ma descurc cu mijloacele de transport in comun pana in Tunari! Noroc ca am avut inspiratia sa iau numarul Ralucai, careia tin sa-i multumesc pe aceasta cale ca s-a intalnit cu mine, caci altfel nu mai ajungeam.
Anyway... Pot zice ca ziua 2 a fost pentru mine mai degraba una de shopping and fun. Am dat o tura pe la toate standurile posibile si imposibile de prin parcul B'Est Fest, mi-am facut un portret in carbune, mi-am luat breloc nou la telefon si m-am dat in Tornada! :)


Mers pe sfoara

Sarit pe sfoara :))

Hamacele in care nu am mai reusit sa stau (don't mind the trash..)

The guys, the stages, the sunset...The second day has begun!

Gasca vesela de la Pardon


Cine o vede pe fata asta sa-i zica sa-mi dea si mie pozele cu mine! :))
Recycle!




Erau in starea de spirit necesara atat cateii cat si pustiul



Art



Amazing work!

La wellness, 2-3 oameni, la clatite...10

Food from all over the world


De aici o sa-mi imbrac eu pustiul (cand va exista).

Super tari!!


Imi place la nebunie cea argintie

Cerceii de jos erau enooormi!!





Geanta pe care vreau sa mi-o cumpar!

Butoni




Pegas



Poseta absolut dementiala! Gotta have it!



Pentru o cauza buna




Fata care mi-a facut portretul



Freedom Music Dance Arena





Dintre trupele prezente in line-up sambata, ma interesau Antract (pe care insa nu i-am mai prins din cauza pataniei), Royksopp si BassTurbat (la recomandarea Ralucai).
Surpriza mea a venit insa din partea Milow! Am devenit fan instant, cand am trecut pe langa scena pe care canta el si trupa lui. Nu am auzit niciodata de el (desi am auzit varianta lui pentru Ayo Technology pe undeva), dar m-a vrajit vocea si muzica lui in general. E absolut hipnotizant!


Milow, the voice that rocks!



Au urmat apoi cei de la Royksopp. Ce sa zic, show total! Adica...nu numai faptul ca muzica lor suna extraordinar de bine, dar si faptul ca solista a schimbat cel putin 5 outfit-uri, si ca au avut influente clare de dubstep in melodiile mai noi, si nu in ultimul rand, ca au revenit de doua ori pe scena la aclamatiile multimii, a facut ca prestatia lor sa fie una dintre cele mai apreciate, si care a adunat una din cele mai mari multimi din toate zilele de festival. 
Nordicii stiu sa cante si sa faca o multime sa sara in aer, asta e clar!

Royksopp


Prezenta scenica, nu gluma





Dupa niste mancarica buna pentru suflet si o bere bruna perfecta pentru vremea de afara, am purces spre Freedom Music Dance Arena, unde nu iti era permis sa intri decat daca erai major, si unde au agitat spiritele cei de la BassTurbat. Despre ei nu stiam decat ca sunt reprezentativi pentru dubstep-ul romanesc, si ca toata lumea adunata inauntru parea sa-i cunoasca si sa-i adore. Ei bine, imi permit sa critic, cunoscand ce muzica fac cei de pa afara, si vazandu-i live si pe cei de la Modstep, pentru comparatie. Nu exista. Comparatie ma refer. Adica....mai e muuuuult de lucru pentru a ajunge la nivelul celor de la Skrillex, Maverick Sabre sau altii de genul asta. 
Nu zic ca nu au avut si melodii destul de ok, pe care te puteai misca, dar marea lor majoritate prea agresive din punctul meu de vedere, prea...agitate. E nevoie totusi si de ceva ritm pentru a se putea numi muzica, nu numai de niste scratch-uri si beat-uri. 
Oricum, cred ca au fost putini dezamagiti si ai mei amici, caci am plecat inainte sa se incheie concertul lor. Cand am ajuns inapoi in Bucuresti am avut si norocul (nemaintalnit) sa gasesc pe cineva cu care sa impart taxiul la 5 fara ceva, deci...all ended well.


Si ca bonus de la aceasta zi, va pun o scurta filmare cu Royksopp (ignorati calitatea sunetului, eram chiar langa boxa):



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management