joi, 13 septembrie 2012

O sedinta foto doar pentru voi


Da! Asta chiar recomand. Nu stiu daca sunt fotogenica sau nu. Nu mi-am dat niciodata seama (pentru ca trebuie sa recunosc ca n-am stiu niciodata sa "pozez"). Insa mi-a placut mereu sa am poze cat mai multe cu mine, si cu momentele din viata mea.
Asadar nu am ratat nici ocaziile ce mi s-au ivit de-a lungul timpului de a fi fotografiata de profesionisti (sau semi-profesionisti). Si daca tot mi-am ratat cariera in modelling, am tinut sa am niste fotografii deosebite! Anul acesta asta s-a intamplat cu ajutorul Uncle Jeb Studio, care mi-au oferit sansa sa redescopar copilul din mine! Si da, a fost super distractiv, m-am simtit ca la 7-8 ani, am ras si am primit dulciuri! :)
Asadar va recomand sa va lasati fotografiati, si daca va doriti sa iasa ceva special, puteti apela cu incredere la Cristina sau Ioana de la Uncle Jeb's. A, da! Nu uitati sa zambiti! :)

Sedinta foto 1 Iunie 2012:



Si bonus:

Me and Luca
Greu sa-i captezi atentia mai mult de 7 secunde!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management