duminică, 29 decembrie 2013

Best Christmas Movies of All Time


It's the most wonderful time of the year! Yup, asta cred eu despre perioada sarbatorilor. Si in fiecare an am aceasta traditie de a vedea/revedea filme specifice perioadei. Asadar m-am gandit sa va fac o lista cu unele din cele mai bune filme de Craciun. Hope you enjoy them as much as I did!

1. The Family Man (2000):



Este o alta abordare a povestii lui Scrooge, intr-o maniera trecuta prin filtrul prezentei lui Nicholas Cage. Mi-a placut mult, m-a tinut in suspans pe alocuri, dar trebuie sa recunosc ca m-a surprins si nu tocmai placut, sfarsitul. Dupa ce-l vedeti, sa-mi spuneti si mie cum vi s-a parut.

2. White Christmas (1954):



Pot spune ca nu este pentru aceia dintre voi carora nu va plac filmele vechi. Insa pentru mine este o adevarata incursiune in trecut si o intoarcere la valorile de altadata, un astfel de film. Pe langa minunatele voci ale lui Bing Crosby si Rosemary Clooney, atmosfera calduroasa, eleganta acelor vremuri si oamenii calzi, sunt exact ceea ce trebuie pentru a-ti face pofta de putina...magie!

3. A Christmas Story (1983)



Filmul asta m-a dus inapoi la copilaria mea. Mi-a reamintit de jocurile pe care le jucam noi cand eram copii, de cum era cand iti doreai din tot sufletul ACEA jucarie si ardeai de nerabdare sa vina ziua in care venea Mosul. Veti rade mult la nazbatiile pe care le fac copiii din film si cu siguranta va merita vizionarea.

4. Holiday Inn (1942)



Fred Astair si din nou Bing Crosby. Need i say more? Ei bine, daca trebuie, trebuie. Filmul e superb, ideea e minunata, decorul e de senzatie si muzica...Oh, muzica. O muzica pe care nu o veti mai auzi prea curand in filme. Iata melodia mea preferata din film: Be careful it's my heart.

5. Prancer (1989)




Prancer e despre a crede in ceva si despre inocenta copiilor. Mi-a placut enorm. A, si e si cu animale, ceea ce pentru mine e de o importanta majora, dat fiind ca sunt o mare iubitoare a lor. 

6. The Polar Express (2004)




Acesta e un film care nu trebuie sa lipseasca din nicio lista de X-mas Movies. E chintesenta Craciunului si a ceea ce vrea sa transmita acesta. A, si sa nu uitam ca este despre a crede in Mos Craciun, la orice varsta. Una din scenele mele preferate este cea cu clopoteii de la sania Mosului.

7. A Christmas Carol (2009):




Deja clasicul film Disney este o traditie de Craciun. Ne reaminteste sa fim oameni, asa cum ar trebui sa fim tot anul, nu numai in perioada asta. Insa daca uitam uneori, e bine ca macar anual sa ne amintim. I like it.


8. The Bishop's Wife (1947)



Un film senzational, pe care nu l-am vazut decat anul acesta pentru prima data. Firul narativ este extraordinar de binegandit si din nou, este genul de productie care te face sa fii mai bun, pe principiul "What would Jesus do?". Merita vazut si revazut. Definetly on my list for next year. Una din scenele mele preferate din film AICI.

9. Jingle All The Way (1996)



Arnie e plin de surprize mereu, de asta nu ma mira ca-l putem vedea si intr-un film cu tematica hibernala. Jingle All the Way e distractiv si ne duce direct in febra cumparaturilor de sarbatori, dar cu o nota comica si umana.

10. The Most Wonderful Time of the Year (2008)



Filmul, o productie tv, dar cu actori relativ cunoscuti, este dragut. Un film bun de vazut duminica, usor, simplu dar fun si care iti da un sentiment de caldura sufleteasca. Cute. 

11. Noel (2004)




Povestea interpretata de actori renumiti deja, nu este despre Carciun cat este despre miracolele si surprizele ce pot sa apara in aceasta perioada in viata noastra. E deosebit, romantic si un film frumos per total. 

12. How the Grinch Stole Christmas (2000)



Cand a aparut acest film am avut mari retineri in a-l vedea, pentru publicitatea excesiva care i se facea. Ulterior, cred ca la un an distanta sau ceva de acest gen, l-am vazut si chiar mi-a placut. Jim face ce stie mai bine: un film extraordinar! Ideea mi se pare foarte ok, si cainele ala deghizat in ren e cireasa de pe tort! Like.

13. Miracle on 34th Street (1947):




Asa cum ii spune si numele, este vorba despre un miracol: miracolul credintei in Mos Craciun, in existenta sa. Filmul are tot ce-i trebuie pentru perioada asta: copii, dragoste, Mos Craciun, sarbatori, cadouri, bucurie in sufletele oamenilor. A, si sa nu uitam, miracole. Worth it.

14. Love Actually (2003)



Cred ca prima data cand am vazut acest film a fost acum 2 ani, si de atunci il vad si revad in fiecare an. E deosebit atat prin distributia remarcabila (adica e...imposibil sa reunesti atatia actori cunoscuti intr-o singura productie), cat si prin poveste. Sau...mai bine spus povesti, caci e o panza de povesti ce se intersecteaza uneori, alteori sunt prezentate separat, dar per total, e un film de dragoste deosebit si bineinteles, legat de minunata perioada a sarbatorilor. 

15. Home Alone (serie - start 1990): 



Home Alone. Cine nu a auzit de acest favorit al filmelor de Craciun? Cred ca l-am vazut din 1993 incoace in fiecare an. Nu are cum sa nu-ti placa ingeniozitatea pustiului. Comedie? Check!

16. Deck the Halls (2006)



Daca spun Danny de Vito spun comedie, asadar daca vorbim despre Deck the Halls, vorbim despre zambete si distractie mare. Cand orgoliile a doi barbati incep sa se razboiasca, sa va feriti! Sau...sa urmariti aceasta productie sa vedeti ce iese! Have fun!!

17. Four Christmases (2008)



Filmul asta e un deliciu, interpretat de Reese Winterspoon si Vince Vaughn. Mi-a placut mult intriga si bineinteles, ca in orice film de dragoste a carui actiune are loc in perioada Craciunului, finalul. Eu cred ca merita.

18. Jack Frost (1998)




Asa cum ne-au obisnuit cei de la Warner Bros., nu ne aduc decat ce-i mai bun pe marile si micile ecrane. Iar Jack Frost e un film excelent! Michael Keaton aduce prin rolul sau un plus de emotie filmului si trebuie sa recunosc ca este unul din acele filme la care trebuie sa stau cu servetelele aproape. Daca vreti ceva cu sentiment, acesta e filmul pentru voi.

19. The Santa Clause (serie - start 1994)



Si, ultimul dar nu cel din urma, un film care-l are ca actor principal pe Tim Allen, si care e fun, funny, fun! Acesta preia rolul lui Mos Craciun cu toate responsabilitatile si....greutatile ce decurg din asta! O productie Disney ce te tine in suspans si pe ici pe colo te face sa razi in ho ho te! :))

P.s. Daca veti da click pe titlul oricaruia dintre filmele enumerate veti fi directionati la locatia unde poate fi vazut online. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management