luni, 23 februarie 2015

Bucuresti


Cred ca unul din cele mai marcante evenimente din viata mea, din ultimii ani a fost mutarea in Bucuresti. A fost o schimbare atat de mare. Mai dorita sau mai putin dorita. Dar in orice caz necesara. 
Se intampla in toamna lui 2010, in Octombrie. Ca-n melodia aceea, al carei nume nu mi-l amintesc acum. S-au intamplat multe, succesiunea lucrurilor fiind atat de rapida incat nu o sa am cum sa o insir pe toata aici, acum.
Ce pot spune este ca am crescut, pe toate planurile, si cred ca a fost una din cele mai destepte miscari pe care le-am facut in viata. 
M-a marcat in mod special prin faptul ca a trebuit sa ma descurc singura, printre straini, sa invat sa ies din carapace, sa fac primul pas. Si unul din cele mai importante lucruri este ca am intalnit aici iubirea mea cea mare. 

Si mai mult, implinim 2 ani de cand am iesit pt prima data impreuna, tocmai pe 28 Februarie. Aceeasi data la care a fost deschis unul din cele mai faine mall-uri din Bucuresti - Sun Plaza. Noi nu vom sarbatori cu chiar atata fast cum o va face sus-numitul mall - cu spectacol special si concert Stefan Banica Jr. - insa vom face tot posibilul sa ne simtim la fel de bine precum o vor face cei ce vor trece pragul locatiei pe acea data! Va fi o adevarata sarbatoare ziua de sambata si fiecare dintre noi (gandindu-ma mai bine, nu cred ca ar fi o idee rea sa sarbatorim si noi acolo) ne vom simti si vom fi tratati ca un #clientde5stele.

Nu pot sa spun decat sa luati deciziile singuri, nu-i lasati pe ceilalti (oricat de apropiati) sa ia decizii pt voi. Veti vedea ca lucrurile vor intra pe un fagas si toate se vor aranja astfel incat sa fiti ok!
Eu va doresc o saptamana de 5 stele si sa ne vedem cu mic cu mare, la aniversare! :D



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management