joi, 19 aprilie 2012

Dior Diorshow New Look Mascara


Dior Diorshow New Look este una dintre cele mai bune mascara pe care genelor mele le-a fost dat s-o testeze! Am avut posibilitatea, in urma unei experiente despre care urmeaza sa va povestesc, sa testez si noua mascara de la Dior. Am fost sceptica initial, cunoscandu-mi genele pretentioase, but I became a believer de indata ce am incercat-o! De ce?

In primul rand pentru ca la mine conteaza foarte mult trei lucruri cand vine vorba de mascara: cat de lungi sunt genele in urma folosirii, cat de curbate si cat rezista aceasta pe ele. Ei bine, tin  sa va spun ca Diorshow New Look le indeplineste cu constiinciozitate pe toate! 

Nu pot sa nu mentionez faptul ca se aplica foarte usor (periuta special creata ajuta), e foarte umeda la aplicare, insa se usuca rapid si persista fara probleme ore bune. Nu cred ca am avut mai mult volum la gene cu nici o alta mascara folosita pana acum. Asadar recomand, recomand, recomand!

Pretul pentru Diorshow New Look este de 158 lei, iar parerea mea este ca merita, avand in vedere ca imi face privirea sa arate ca cea a lui Natalie Portman! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management