duminică, 8 aprilie 2012

Gilmore Girls (2000 - 2007)



As you may have noticed, I'm kind of obssesed when it comes to TV Series. Iar in virtutea acestui fapt, nu puteam sa exclud Gilmore Girls de pe lista serialelor favorite! Sincer, sunt cateva mici chestii care ma tin legata efectiv de canapea atunci cand urmaresc episoadele: relatia absolut utopica dintre mama (Lorelai - Lauren Graham) si fiica (Rory - Alexis Bledel), replicile geniale si rapide dintre ele doua, sau dintre ele si Luke (Scott Patterson), fetele in sine care arata absolut demential si per total tot ce tine de distributia dar si de povestea din spatele serialului este extrem de bine gandit si ales, cel putin din punctul meu de vedere.



Momentan sunt la sezonul 3, dar nu ma dau batuta pana nu ajung la final. Nu de alta, dar nici cand era la TV nu am reusit sa-l vad vreodata pana la final. Acum am gasit prin intermediul celui mai bun prieten al meu (aka Internetul) un site unde am toate episoadele! Lucky me, right? 
Pe 990.ro puteti gasi o varietate de seriale si show-uri intregi. Eu pana acum sunt multumita de ei.


O sa radeti dar pana si iubitului meu ii rapesc cate un zambet doua fetele astea, si credeti-ma nu e genul care sa se uite la seriale, sau nu din acestea in orice caz. So...recomand cu incredere! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management