duminică, 15 aprilie 2012

Doua noi categorii in blog

Pentru ca tot e sarbatoare azi, si toata lumea se bucura de cele primite de la Iepuras, am decis sa adaug si eu blogului doua categorii noi: "Am testat" si "Evenimente". 
Pentru ca sunt o fire schimbatoare si imi place sa incerc mereu lucruri noi, la categoria "Am testat" va voi spune parerea mea despre produsele, masinile si toate acele lucruri pe care voi incepe sa le "probez".
Si deoarece sunt o fire sociabila, si la fel, imi place sa particip la diverse evenimente, sa socializez, sa cunosc oameni noi, am inaugurat categoria "Evenimente" pentru a va povesti despre acestea.

Enjoy the new categories, and let me know what you think sometimes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management