marți, 22 aprilie 2014

Noah (2014)


De cand am auzit de aparitia lui, mi-am pus in minte sa-l vad. Saptamana trecuta am si reusit aceasta "performanta". :) 
Am vazut filmul in 3D, asa cum se cade, si am fost placut impresionata. Ma rog, efectele speciale nu au fost cele mai tari pe care le-am vazut vreodata, insa firul povestii a fost unul de exceptie din punctul meu de vedere.



Povestea e, asa cum era de asteptat, diferita decat cea biblica. Poate ca asta a si facut-o mai interesanta cumva. Actorii, atent selectati, au fost sarea si piperul, fiecare aducand pe langa talentul actoricesc si cate putin din personalitatea sa, rolului jucat. 



Ce sa mai zic, distributie buna, efecte ok, actiune interesanta. Concluzie: merita vazut! 

Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management