sâmbătă, 23 februarie 2013

Mix and Match cu Irina Markovits


Acum cateva zile am profitat de o ocazie exceptionala de a invata cate ceva despre vestimentatie si cum trebuie aceasta combinata. Am invatat multe, de la ce culori mi se potrivesc, pana la cum ar trebui sa ma imbrac pentru diverse ocazii. 
Irina Markovits este o prezenta foarte placuta, degajata, dezinhibata si un caracter aparte. A raspuns tuturor intrebarilor cu rabdare, umor si usurinta. In plus, a fost suficient de draguta ca la final sa ne acorde fiecareia cateva minute pentru a face poze sau a mai schimba cateva idei si sugestii. 
Ce m-a surprins placut a fost faptul ca in pretul biletului am avut inclus un cocktail si ne-am simtit ca la un cocktail party intre fete (da, prezenta covarsitoare a fetelor/femeilor a facut din eveniment unul de gen "iesire" cu fetele). Bineinteles ca a ajutat si prezenta a doua colege dragi mie, Alina si Ana, cu care am ras, am facut poze si ne-am simtit exceptional.

















Ana & Alina


Eu si Irina







Si localul a fost unul ales cu multa inspiratie: Reader's Cafe. Nici prea prea, nici foarte foarte, atmosfera calda, personalul serviabil si ce mi-a placut in mod particular (in afara cocktailurilor foarte bune) era expozitia de fotografii de pe pereti, facute in special la Carnavalul de la Venetia (surprindeau perfect nivelul detaliilor acelor superbe masti) si revistele puse la dispozitia clientilor (ce merg de la categoria lifestyle pana la glossy). 
Seara a fost una reusita din punctul meu de vedere, cu multe informatii valoroase si intr-o companie aparte.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management