duminică, 10 februarie 2013

My history with Hip-Hop: Ja Rule


Ja Rule e unul dintre rapperii mei preferati. Nu stiu de ce (well, de fapt stiu - face muzica super faina) dar pur si simplu este. Imi place in primul rand atitudinea lui, dar pe langa asta, este unul dintre deschizatorii de drumuri (cel putin pentru mine) in ce priveste hip-hop-ul de calitate.
Muzica lui trece prin toate sub-stilurile rap-ului, de la dura si rautacioasa pana la romantica si bine-voitoare. Am avut la un moment dat tot albumul "Blood in my eye", pe care l-am ascultat si reascultat. Si il mai ascultam si acum daca nu imi era furat din masina, impreuna cu toata muzica la care tineam...


Lasand la o parte muzica, omul arata foarte bine! Are un zambet tare smecher si fiind si micut de statura, e foarte cute din punctul meu de vedere. Am sa va las si cu unele dintre melodiile mele preferate din discografia sa, sper sa va placa. 

Best of Ja Rule:

1. Holla Holla:



2. Race Against Time Pt. 2:


3. Love me, Hate me:



4. Always on Time:



5. Down Ass Bitch (one of m favourites):



6. I'm Real (ft. Jennifer Lopez):



7. Smokin' and Riddin' (one of the clasics):



8. X (ft. Missy Elliott):



9. Thug Lovin':



10. Mesmerize (ft Ashanti):



11. Clap Back:



12.  The Crown:



13. Niggaz and Bitches.


14. The INC is back:



15. Wonderful (ft. R. Kelly and Ashanti):



16. New York:



17. Believe (trebuie sa recunosc ca azi am auzit-o, dar suna bine si imi place mesajul):



18. To the Top (pentru ca imi place mesajul):



Si cu acestea am sa inchei (pentru moment cel putin) capitolul Ja Rule. Omul e tare, ce pot sa spun. Will be forever on m hip-hop list.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management