duminică, 3 februarie 2013

Flormar Soft Touch Foundation


De curand mi-am achizitionat un nou fond de ten. Si pentru ca sunt un fan Flormar, am decis sa incerc si altceva, nu doar faimoasele lacuri de unghii. Am ajuns astfel sa aleg fondul de ten Soft Touch, in special pentru faptul ca nu are parabeni. 
Si alegerea mea se pare ca a fost una inspirata mai ales datorita proprietatilor date de ingredientele acestuia (smochine, seminte de in si extracte marine) de a ajuta refacerea pielii si de a mentine sub control sebumul pe toata perioada zilei. Va puteti da seama ca mai ales in cazul unui ten cu tendinte de ingrasare acest lucru este absolut necesar. 
Personal am ales varianta "Honey" ca si culoare, si mi se potriveste de minune! Arata foarte bine pe piele, sau mai bine zis nu se arata, caci am avut surpriza chiar sa fiu intrebata daca sunt data cu fond de ten, caci nu se vede. How pleasent was that? Va las pe voi sa ghiciti!
Eu mi-am luat fondul de ten din AFI Cotroceni, insa pe pagina de facebook a Flormar veti putea gasi atat noile oferte cat si locatiile cele mai apropiate de zona voastra. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management