duminică, 3 februarie 2013

Les Miserables (2012)


Am vazut intr-un final filmul "Les Miserables". Ce pot spune este ca m-a uimit ca e muzical. Habar nu aveam! Un alt lucru deosebit este ca a reusit sa-mi capteze atentia pe toata durata sa (care nu e deloc scurta - peste 2 ore). Actorii au avut un mare cuvant de spus in acest sens (si cred eu, si pentru incasarile mari ale filmului), insa nu a fost doar asta. A fost in special povestea in sine. 
Eu trebuie sa recunosc ca nu am citit cartea. Da, sunt unul dintre putinii oameni ramasi pe planeta care nu stiu sa mearga cu bicicleta si nu au citit cartea asta. Dar daca e la fel de buna ca filmul, e de apreciat. 
Daca ar fi sa dau o nota as da 8 (faptul ca este un muzical nu ma incanta foarte mult). Muzica este foarte faina insa, mi-a adus aminte de Britain's Got Talent, cu arhi-cunoscuta Susan Boyle.
Am sa mai mentionez doar ca Hugh Jackman joaca fantastic si la fel si Anne Hathaway. Iar regizorul - Tom Hooper - e facut o treaba excelenta.



Trailer:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management