joi, 21 februarie 2013

Campania vALLuntar 2013


Today is a good day for...reading! Azi am aflat ca am fost selectata impreuna cu alti 240 de bloggeri sa aduc un aport la campania vALLuntar si indirect, sa ajut la plantarea unor (sute sper) de copacei. 
Cum functioneaza? Simplu. Voi primi pana saptamana viitoare cele doua carti pe care mi le-am ales de pe site-ul editurii All, le voi citi cu constiinciozitate, voi scrie recenzii despre ele, iar pentru fiecare 15 comentarii scrise de voi, cititorii mei, se va planta cate un copac, cu sprijinul voluntarilor. 
Ideea mi se pare una exceptionala si abia astept sa ajunga cartile. Am ales "100 cele mai frumoase orase al lumii" si "Persuasiunea. Arta de a-i influenta pe ceilalti". E o lectura care cu siguranta imi va face placere, dar ma va si ajuta in ceea ce fac. Va fi de asemenea si o mica provocare caci am mai scris despre carti, insa acum va trebui sa ma asigur ca textul este intr-adevar o recenzie, iar pe de alta parte va mai trebui sa imi fiti si voi alaturi, atat mie cat si campaniei si sa comentati din belsug, pentru a se planta cat mai multi copacei si sa avem prin asta parte de mai mult verde si mai mult oxigen. 
Va voi tine la curent!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management