duminică, 5 februarie 2012

Industrial - un gen la care merita sa apleci urechea!

Alexx - solistul Eisbrecher

  Aseara un prieten mi-a facut cunostinta cu un gen muzical de care mai auzisem, dar nu pot spune ca am ascultat vreodata, anume Industrial (cu toate subgenurile lui). Nu pot spune decat ca am ramas uimita de cat de bine suna! OK, nu m-am indragostit iremediabil, asa cum m-am indragostit de Hip-Hop, dar este...absolut genial, din punctul meu de vedere!
Ce sa zic, ritmurile, sound-ul, vocile, versurile si in mare cam totul (pana si unele vid-uri) te dau pe spate. Si pentru ca nu vreau sa vorbesc prea multe, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu sunt o cunoscatoare a genului (inca), am sa va pun cateva melodii care au intrat in lista mea de favorite.

1. Solar Fake - More than this



2. VNV Nation - Illusion/Dollface



3. Eisbrecher - Schwarze Witwe



4. Eisbrecher - Ohne Dich




5. Diary of Dreams - The wedding



6. Diary of Dreams - Butterfly Dance



7. Diary of Dreams - She and her darkness



Acum daca ma intrebati pe mine, primele doua trupe sunt foarte ok, a treia are o bomboana de solist (drooling over him), insa nu e singurul lor atu, muzica pe care o fac e superba la randul ei, iar Diary of Dreams pana acum sunt top of the top! 
Credeti-ma pe cuvant, trebuie sa ascultati melodiile astea! O sa mai revin cu altele in curand...momentan va las cu primele descoperiri!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management