marți, 7 februarie 2012

Masina anului 2012 si masina bloggerilor romani




Nu stiu in ce masura este o recomandare sau nu, dar mi se pare interesant concursul organizat de automarket.ro, ce implica si o sectiune dedicata bloggerilor romani. Practic concursul se numeste Autovot 2012, si are doua categorii ce se supun voturilor noastre: Masini accesibile (mai mult sau mai putin) si Masini premium. Se poate vota pe pagina de Facebook, si va invit si pe voi sa va spuneti parerea despre care va fi masina acestui an!

Cei mai norocosi dintre noi, care locuim in Capitala sau prin apropiere, avem posibilitatea sa participam si la Gala Autovot, unde castigatorii vor putea afla ce masina a primit locul 1. 

Acum, revenind la mine si alegerile mele... Prima alegere la categoria Masini accesibile este Citroen C4/DS4. De ce? Pentru ca in general gama DS este deosebita, atat prin aspect cat si prin fiabilitate. Am avut ocazia sa vad cum se comporta pe drum DS3, si sunt convinsa ca si DS4 e cel putin la fel de ok! Opel Ampera mi s-a parut mereu o masina care arata exceptional de bine, si din cate cunosc eu despre Opel in general, este o masina intr-adevar buna. La Kia Rio trebuie sa recunosc ca singurul considerent a fost aspectul, cumva aparte. 
Dintre masinile premium nu puteam sa aleg pe primul loc altceva decat Chevrolet Camaro! Nici nu mai trebui pusa vreo alta masina langa, caci se distanteaza mult de orice altceva. Acum serios, cum ai putea sa alegi intre un BMW sau Mercedes si Camaro? Trebuie sa fim putin originali si sa alegem Camaro. Cat despre Mini Coupe si Range Rover Evoque, ambele masini extraordinar de frumoase, din gama Mini am avut ocazia sa testez Countryman-ul, care se comporta foarte bine pe drum si la viraje, asa ca avand in vedere ca Coupe este varianta mai sportiva nu ma indoiesc ca este o masina deosebita; iar Evoque nu are decat recenzii bune din cate stiu, si trebuia sa aleg si un SUV, care din nou nu mi se pare ca are nici o concurenta din partea Audi sau altele arhi-cunoscute si lipsite de fler.

Si ca sa inchei, trebuie sa mentionez si membri juriului: Bobby Voicu, Cristian China-Birta (Chinezu'), Cristian Manafu si Cabral Ibacka! Tough!


Autovot 2012
Am votat cele mai tari maşini
lansate în România în 2011

Maşini accesibile
car
Locul 2: Opel Ampera
Locul 3: Kia Rio
Maşini premium
car

Votează şi tuMai multe detalii pe Automarket

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management