sâmbătă, 11 februarie 2012

Emma Stone - style icon si nu numai!



I-a venit in sfarsit randul si Emmei sa aiba propria "rubrica" in acest blog. Emma Stone este asa cum spuneam intr-o postare anterioara din categoria filme, una dintre actritele mele preferate, si o adevarata style icon cum spune si titlul. Cariera ei de actrita a luat avant relativ recent, odata cu aparitia in "Superbad"(2007), iar apoi dupa o serie de roluri jucate cu succes, a fost selectata si pentru rolul principal din "Easy A" (2010) - momentul de break-through daca ma intrebati pe mine. 




Trademark-urile ei sunt vocea groasa si ochii mari, verzi-albastri. Insa parerea mea este ca langa acestea ar trebui adaugate inca doua lucruri - parul roscat (indiferent ca este vopsit sau nu - eu tind sa cred ca nu) si pistruii care ii "cad" extrem de bine! Luand acestea in calcul, si faptul ca are un corp superb si un simt al stilului bine implementat, nu este de mirare ca a ajuns sa fie foarte des luata in vizor de revistele glossy, presa si emisiunile de profil. Au venit astfel si pictoriale peste pictoriale iar fetele de pretutindeni au inceput sa-i urmeze exemplul (si alegerile in ce priveste moda). Eu personal admir personalitatea care ii reiese din toate alegerile facute, atat pe covorul rosu cat si in afara acestuia. O combinatie intre acestea si un zambet dezarmant, este una letala cred eu!





Fotografia asta este cu atat mai deosebita cu cat o "impersoneaza" pe Carrie Bradshaw...

Cat despre cariera de actrita, nu pot spune decat ca toate productiile in care a aparut au fost deosebite, intr-un fel sau altul. Printre ele se numara: "Superbad", "Crazy, stupid, love", "The House Bunny", "Ghosts of Girlfriends Past", "Zombieland", "Paperman", "Easy A", "The Help" iar in 2012 Emma va avea un rol in "Amazing Spider Man".






Asadar, actrita, model, style icon, si unul din "mentorii" mei in ceea ce priveste caracterul. Emma are o cariera promitatoare in fata, iar eu o "sustin" ca fan!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management