miercuri, 8 februarie 2012

Reclame tari de la SuperBowl 2012

Am avut ieri placerea sa vad cateva reclame (da reclame, am scris corect) de la editia din acest an a SuperBowl. Frenezie totala, in general pentru americani, dar in ce priveste reclamele trebuie sa recunosc ca m-au acaparat, si pana nu le-am vazut pe toate nu am putut sa ma opresc! Asa ca am zis sa va fac "cunostinta" cu preferatele mele:












Probabil ati observat ca am pus numai reclame cu masini. Sincer astea mi se par cele mai misto. Intamplator sau nu, apropo de Camaro pe care l-am votat ieri, reclama aia e absolut geniala! :)
Insa daca doriti sa le vedeti pe toate, puteti intra pe site-ul GigaTv.info, acolo le-am gasit si eu.
Have fun!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management