marți, 21 februarie 2012

Canon Eos 450D



In urma micii tragedii aparute in viata mea, am luat decizia sa merg mai departe, sa trec peste pierderea suferita (referindu-ma aici la micul meu Eos 350D) si sa ma orientez spre urmatorul model. Mi-a fost recomandat Eos 450D (avand in vedere bugetul meu restrans). M-am indragostit instant! 
E perfect pentru ceea ce-mi doresc eu de la el. E adevarat ca nu se mai produce acum, insa nu asta e important, ci cat de bine stie sa performeze. Si ceva imi spune ca senzorul CMOS de 12 megapixeli, monitorul LCD de 3 inch, AutoFocus imbunatatit si bateria de capacitate mai mare imi vor face viata mai usoara decat a fost cu precedentul. 
Imi place ca are o greutate relativ ok (475 g), lucru important cand vrei sa urci cu el pe munte, sau trebuie sa fotografiezi un show, concert, raliu, expozitie etc. Eos 450D vine cu multe imbunatatiri fata de variantele mai vechi, printre acestea numarandu-se si Live View, un feature ce sprijina fotografierea din unghiuri ciudate, si in speta vizualizarea acestor fotografii, pe un ecran cu 50% mai luminos decat cel asemanator de pe 400D.
Prin PicBridge, fotografiilor li se pot aduce modificari inainte de printare. Valorile ISO merg de la 100 pana la 1600.
Ce sa mai zic, pentru mine e relativ perfect. Mi-am propus sa-l am pana de Paste, asadar wish me luck! E cel mai important obiectiv pentru mine in acest moment (si nu ma refer la obiectivul de pe aparat, ci acela din mintea mea). Love it!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management