marți, 7 februarie 2012

War Horse


War Horse a fost alegerea mea de ieri seara. Am trecut de cateva ori pe langa el pe net, cautand filme, insa aseara am pus piciorul in prag si am zis sa vad totusi despre ce e vorba. Acum trebuie sa stiti ca eu in general nu am o pasiune pentru filmele legate de razboi. Am ramas placut surprinsa de asemanarea (relativa) cu Black Beauty, ca si fir narativ. 
Diferente sunt insa destule cat sa nu spunem ca este o copie, ba mai mult, are cateva puncte in care chiar ramai socat de personaje, actiuni sau efectiv de istetimea acestui animal magnific! 
Mi-a placut enorm povestea, atent gandita pentru a te tine in fata ecranului in toate momentele. In plus, am vazut una dintre cele mai tari faze dintr-un film (cel putin din ultima perioada) - doi oameni din tabere opuse lucrand impreuna in vreme de razboi pentru a ajuta un animal in ananghie! Dar e memorabila, pana si pentru ea as revedea filmul. 
Filmul e de vazut, mai ales in seri de genul celor care au fost, si probabil vor mai fi, in care nu poti decat sa stai sub paturi pufoase si sa te uiti la filme bune...

 

Trailer:

 


Filmul poate fi vazut AICI.

Bonus - Mi-a placut enorm cum s-au prezentat actorii din rolurile principale la premiera din Londra:

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management