vineri, 17 februarie 2012

Absenta....motivata



Am absentat de pe blog de cateva zile. Din varii motive, unele mai bune altele mai putin bune. Stiu, scuzele le gasim mereu, insa...Ieri chiar a fost motivata absenta. Din pacate am fost "talharita" (cum a spus cineva) de catre un domn taximetrist, caruia pe aceasta cale tin sa-i urez toate...cele "bune", cat mai multe si mai variate! Da, am lasat geanta (cu...aproximativ toata viata mea in ea) si o punga maaare cu produse Herbalife in masina dumnealui, rugandu-l sa ma astepte caci trebuia sa intru undeva sa cumpar ceva, apoi sa mergem spre cabinet. 
Ei bine...cand am iesit din cladire, ia taxiul de unde nu-i! The man was gone with the wind! Ce sa mai una alta. Am fost si eu de vina caci aveam multe pe cap si nu am avut prezenta de spirit sa ma uit nici la firma nici la numarul de inmatriculare, si vina lui ca....well, E VINA LUI! Sincer, am blestemat putin Bucurestiul cu oamenii de genul asta din el, caci in 23 de ani in Brasov n-am patit asa ceva. Cum poti sa pleci efectiv cu bagajele omului cand el ti-a spus clar sa il astepti, pe de o parte. Pe de alta parte, ce fel de om esti tu ca sa pui mana pe lucrul care nu e al tau? Nu pot nici sa inteleg, nici sa concep. In fine..
La un calcul relativ, suma la care se ridica bunurile furate este de 2500 lei. Nu ma intrebati ce aveam acolo caci v-am zis...era totul mai putin cainele si laptopul.... Si da, l-am luat din statia de taxiuri, nu prin comanda. Si nu, nu am platit cursa sa zici ca nu a auzit si a crezut ca am coborat de tot. Damn! Wish I took the time to make a call....
Anyway, lasand la o parte faptul ca am fost total daramata moral ieri, acum am inghitit in sec si merg mai departe. Ca Pasarea Phoenix...Rising from my ashes. 
Dar in continuare sper ca acel om sa piarda triplu decat va face din ceea ce a furat! Asadar...absenta motivata. There, now I'm back!

P.s. De acum m-am invatat minte, si sper sa invatati si voi din experienta mea: fac comanda la taxi, daca nu reusesc si iau din statie, verific firma si eventual numele soferului, intreb indicativul si preferabil iau geanta cu mine.

P.p.s. Daca vedeti vreun taximetrist cu GPS Smailo, imbracat cu o haina neagra cu dungi albe pe maneci, cu parul foarte inchis la culoare, bine facut, in jur de 30-35 ani si care are tarif de 1,39 lei/km, intrebati-l de nume, si eventual reveniti si pe la mine cu un comment.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management