duminică, 19 februarie 2012

Melodia zilei: UB40 - Food for Thought


Melodia de azi e speciala... Nu stiu de ce, dar e! Desi imi plac UB40 si i-am ascultat destul in "tineretea" mea, melodia asta nu o cunosteam. Poate si pentru ca atunci nu aveam internet sa-mi aprofundez cunostintele legate de ei. Insa ma bucur enorm ca am avut ocazia sa o ascult, datorita cuiva la fel de special precum melodia. 
De ce e atat de misto? Nu stiu sincer. Sound-ul, relaxarea pe care o induce, linia melodica, vocea lui Ali m-au facut sa o ascult in mod repetat si sa intre la Favorite. 
Frumos...merita! Si da, e perfecta pentru o duminica seara petrecuta in doi...

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management