duminică, 4 martie 2012

Ghid pentru imagini creative - Fotografia de portret


Asta e ultima carte pe care am citit-o. Stiu, a fost o perioada cam "uscata" din punct de vedere al cititului, insa imi propun sa-mi revin. Anyway, revenind la cartea noastra, mi s-a parut foarte interesanta, in comparatie cu celelalte carti despre fotografie pe care le-am mai citit. 
Sfaturile sunt foarte practice, sunt explicate in detaliu insa destul de simplu incat sa fie usor de inteles si aplicat. Acum daca as avea si un aparat prin care sa pun in practica cele invatate, ar fi extraordinar! 
Ce sa zic, sunt pregatita pentru cateva fotografii de portret, sau ma rog...mai pregatita decat eram inainte. Cartea am luat-o la promotie, cu revista Foto Video. Nu as stii sa va indrum de unde si cum s-o achizitionati acum, si nici nu as recomanda neaparat sa faceti asta, daca nu va pasioneaza fotografia. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management