joi, 15 martie 2012

Family Guy - Serial

Family Guy e unul din cele mai tari seriale de desene animate pe care le-am intalnit pe la TV sau pe net. Am dat de el intamplator butonand TV-ul acum cativa ani, si am ramas uimita de genul de conversatii pe care le au personajele.  Pentru ca sunt desene animate pentru adulti (un lucru pe care il ador, si consider ca cel care s-a gandit la asta a fost un mic geniu)!
Sarcasmul, ironia, situatiile jenante/funny/tampite sau efectiv rusinoase, glumele si imaginea familiei in sine sunt mici delicii pentru mine. Sunt din aceeasi "oala" cu Daria (despre care va voi vorbi in curand). 
Ideea este ca Peter (capul familiei) ar fi "the family guy", cel care aduce banii in casa, care isi iubeste sotia si copiii, care duce o viata absolut banala intr-un cartier absolut banal din suburbii, care se vede cu prietenii zilnic in localul lor preferat la o halba de bere, si incearca sa fie atat un tata bun cat si un sot si un vecin de calitate. Insa lasand imaginea idilica la o parte, atat familia cat si prietenii si toti locuitorii orasului au tot atatea parti negative cat si parti pozitive. Toate fiind transpuse in serial intr-un mod atat de comic incat eu personal sunt "addicted" de cateva zile! 
Deja am ajuns la seria a 5-a, si in fiecare zi nu ma pot abtine sa nu-mi pun 2-3 episoade minim. 
Daca vorbim despre personaje, preferatul meu (si cred eu ca e cazul la 90% din persoanele ce urmaresc serialul) este Stewie! Nu ai cum sa nu-l iubesti! Insa nu l-as arunca nici pe Brian (cainele familiei). 



Family Guy poate fi urmarit online AICI.

Nu va mai zic enjoy, caci sunt convinsa ca veti gusta glumele!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management