marți, 20 martie 2012

George S. Clason - Cel mai bogat om din Babilon


Am reusit intr-un final glorios sa pun mana si pe cartea lui George S. Clason! O sa radeti poate, dar de 2,5 ani o vreau si mereu am amanat s-o caut. Ei bine, dupa ce am ascultat cateva dintre seminariile lui Jim Rohn, am pus piciorul in prag si am cautat-o pe net, unde am si gasit-o foarte usor, si la un pret accesibil. 
Nu pot sa spun decat ca mi-a deschis ochii in anumite privinte. Practic, prin niste povesti si cu cuvinte simple, usor de inteles, autorul aduce la cunostinta cititorului unele dintre principiile fundamentale ale succesului in viata. As putea spune ca este o culegere de pilde. Personal m-a ajutat mult, caci aveam nevoie de o trezire la realitate, si tocmai asta am primit din paginile acestei carti. 
Cel mai mult mi-a placut partea in care autorul ofera cateva sfaturi de administrare a finantelor pe cat de simple de pus in aplicare, pe atat de practice si excelente din punctul meu de vedere (adica din punctul de vedere al persoanei cu ceva probleme in gestionarea corecta a veniturilor). Tin sa va anunt ca de cand am citit cartea am inceput sa am economii!! Asta e mare lucru dupa 2 ani in care nu am reusit minunatia...

Asa cum am promis de data trecuta, am sa transpun cuvintele de pe coperta din spate a cartii:

"Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele 'parabole babiloniene' ale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atat subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar, asigurarea unui venit solid pentru viitor, dar si principii financiare extrem de solide, desi vechi de mii de ani, aceste povestiri fascinante, bogate in sfaturi si informatii extrem de utile, au devenit un model demn de urmat pentru toti autorii lumii moderne ce hotarasc sa scrie despre toate aceste subiecte.
Pentru cei care au citit Arta Vanzarii de Zig Ziglair, numele lui George S. Clason nu este o necunoscuta, iar aceasta carte vine dupa o indelunga asteptare. Paginile ei va vor purta doar aparent in timp, tocmai in indepartatul Babilon, leaganul principiilor de baza ale lumii financiare, pretuite si in zilele noastre si puse in practica in intreaga lume.
Folosind un limbaj la fel de simplu, dar si profund, precum cel biblic, acest ghid de intelegere a lumii financiare ne schiteaza o cale sigura spre prosperitate si, implicit, spre fericire. Totodata, ne ajuta sa intelegem problemele financiare cu care ne confruntam, oferindu-ne si o solutie ce ne va calauzi pe toata durata vietii noastre. Cel mai bogat om din Babilon este o carte pe care trebuie s-o cititi fara intarziere, s-o recomandati prietenilor si s-o daruiti tinerilor ce fac primii pasi in lumea afacerilor."

Acestea fiind spuse, astept parerile voastre dupa ce o cititi, eventual recomandarile pentru lecturi asemanatoare. Si ca sa va fie mai usor, eu personal mi-am comandat-o online, de la Editura Amaltea. A ajuns in 3 zile si m-a costat 14 lei cu totul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management