duminică, 11 martie 2012

Vika Yermolyeva - o pianista aparte


Am aflat de ea intamplator, citind o postare de pe blogul Kariokai (pe care o urmaresc constant si pe care o consider un mic geniu al sarcasmului). Am dat play...and I was blown away! Nu-mi venea sa cred cat de bine pot sa sune melodii rock la pian. 
Stiam ca pianul suna bine in general, si imi placea, mereu mi-a placut. Ba chiar regret ca nu am luat lectii caci degetele-mi sunt facute pentru asa ceva (si nu spun numai eu asta), lucru de care am de gand sa ma ocup cat de curand. Revenind, simtul auditiv mi-a fost extrem de placut incantat de notele care ieseau de sub degetele fetei, in mod special pe linia melodica de la Queen - Bohemian Rhapsody. Fiind intrigata, am dat un search pe atotstiutorul Google, unde am descoperit site-ul personal al Vikai. Am fost din nou uimita de franchetea cu care aceasta vorbeste despre ea, despre greutatile intalnite in a-ti castiga existenta facand asta, si despre munca pe care o depunde atunci cand face un cover. Insa in acelasi timp mi-a placut ideea care mi-a venit intrand pe site-ul ei: poate fi un cadou excelent pentru o persoana apropiata - un cover la pian, comandat special pentru el/ea, dupa melodia preferata! Preturile nu sunt mici, dar e ceva special. 
Anyway, pentru cine este fan al pianului, pe site-ul Vikai exista si o sectiune de mp3-uri, care pot fi descarcate gratuit, a melodiilor pentru care deja a facut cover-uri. 
 
Printre favoritele mele se numara: Depeche Mode - Somebody, Staind - Outside si cea care mi-a starnit interesul, Queen - Bohemian Rhapsody.
 
Oricum, mi se pare foarte interesant modul in care Vika s-a folosit de talentul ei pentru a face ceea ce isi dorea, si ceea ce o pasiona de fapt. Superb!
Va sugerez sa ii faceti o vizita pe site, mai ales daca va plac una din acestea doua: pian si/sau rock/metal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management